T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ADANA / KARAİSALI - 1 Nisan Yatılı Bölge Ortaokulu

Haberler

Mrt

Karaisalı İlçe Spor Şenlikleri kapsamında yapılan Bocce turnuvası okulumuz Bocce sahasında 28.02.2024 çarşamba günü yapılmıştır.İlkokul, ortaokul ve lise düzeyinde, kız-erkek ve Özel eğitim öğrencileri kategorilerinde her sınıf düzeyi için ayrı ayrı olmak üzere yapılan Bocce müsabakalarında dereceye giren sporculara ödüllerini Sayın kaymakamımız Muhammed Huzeyfe Onur,İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Muhammed Karacaoğlu, Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Yurtlar ve Pansiyonlar Daire Başkanlığı Şube Müdürü Sayın Süleyman Baran, Şef Hanım Doğan ve Okul müdürümüz Adem Yüce tarafından takdim edilmiştir. Öğrenciler kendi yaş kategorilerinde yapılan müsabakalarda eşit rekabet koşullarında kıyasıya yarışarak ve eğlenceli bir turnuva içerisinde olmanın mutluluğu ile yarışma alanından ayrılmıştır. Başta bu organizasyonu düzenleyen Beden Eğitimi Öğretmenimiz Alper Tekalp olmak üzere tüm emeği geçenlere teşekkür ederiz.

Şbt

Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Yurtlar ve Pansiyonlar Daire Başkanlığı Şube Müdürü Sayın Süleyman BARAN ve Şef Hanım DOĞAN, Yatılı Bölge Ortaokullarını İyileştirme kapsamında okulumuzu ziyaret ettiler.

Karaisalı  İlçesinde ilk-orta-lise düzeyinde öğrencilerin spora katılımlarının artırılması için düzenlenecek bocce,dart,kros,halat çekme,bilek güreşi branşlarında spor yarışmaları yapılacaktır.  Spor şenliklerinin ilki okulumuz bahçesinde Bocce sahasında 28 Şubat 2024 çarşamba günü yapılacaktır.Katılım sağlayacak tüm okullarımıza başarılar diliyoruz.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Şbt

Okulumuzda uygulanan Bakanlığımızın  "Okulumda Sağlıklı Besleniyorum" projesi kapsamında düzenlenen konferansa öğrencilerimiz büyük ilgi gösterdiler.Nasıl sağlıklı öğünler oluşturulacağını ve hergün yapmaları gereken temel fiziksel hareketleri öğrendiler.Bunun yanısıra okulumuzca geliştirilip uygulanan "Toprağa Dokun" projesi uygulmalarına şahit oldular ve ata tohumlarını fideliklerde toprakla buluşturdular. Katılımlarından ve verdikleri kıymetli bilgilerden ötürü İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzün Okulumda Sağlıklı Besleniyorum Ekibine teşekkür ediyoruz.

Okulumuzda karne notlarına göre dereceye giren her sınıftan ilk 3 öğrenciye  ödüllerini verdik.Öğrencilerimizi başarılarından ötürü tebrik ederiz...

Ock

Okulumuzda 19 Ocak Cuma günü karne heyecanını paylaştık! Karne Notları ile dereceye giren öğrencilerimiz ise şöyle:

5.SINIFLARDA;

• 1.Agah Şafak-8/A
  • 2.Muhammed Reşid Özoral-8/B
  • 3.Mehmet Ali Topal-8/A

Dereceye giren öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ediyor, tüm öğrencilerimize iyi tatiller diliyoruz...

Ock

Teknofest 2024 yarışması bu yıl Adana'da yapılacak.Öğrencilerimizde farkındalık oluşturmak ve katılımı arttırmak amacıyla Teknofest 2024 tanıtım etkinliği düzenledik ve öğrencilerimize yarışmaya katılabiecekleri kategorilerle ilgili bilgilendirme yaptık...

Dönem sonu faaliyet haftası etkinliklerimizin devamı olan görsel sanatlar etkinliğinde öğrencilerimizle beraber tuvale resim yaptık.

2021 yılında Sayın Cumhurbaşkanımız tarafından tüm Dünya’ya duyurulan Millî Uzay Programı, ülkemizin uzay politikaları alanındaki vizyonu, stratejileri, hedefleri ve projelerinin, koordineli ve entegre olarak yürütülmesine yönelik hazırlanmıştır. Ülkemizin uzay alanındaki 10 yıllık yol haritasının belirlendiği Millî Uzay Programımız kapsamında belirlenen 10 hedeften bir tanesi de Türk Astronot ve Bilim Misyonudur. Bu proje ile ilk kez bir Türk vatandaşını uluslararası iş birliği ile uzaya göndermek, Uluslararası Uzay İstasyonunun altyapısını kullanarak bilimsel deneyler yapmak ve ülkemizin uzay alanındaki görünürlüğünü artırmak hedefi ortaya konulmuştur. 19 Ocak 2024 tarihinde gerçekleşecek olan bu hedefimizi öğrencilerimize tanıtmak amacıyla düzenlediğimiz etkinliğimizde öğrencilerimize Milli Uzay Programı Tanıtım Filmini izlettik.

Ock

Dönem Sonu Faaliyet haftası etkinlikleri kapsamında okulumuzda sınıflar arası bilgi yarışması yaptık ve zeka oyunları oynadık.

Meslek tanıtım günleri kapsamında okulumuz eski öğretmenlerinden Erdoğan KAYA ve Yiyecek-İçecek Hizmetleri 12-A sınıfı öğrencilerini okulumuzda ağırladık.

Yıldız kızlar serbest güreş Adana il birinciliği 10 Ocak 2024 çarşamba günü Yüreğir Gençlik Merkezi spor salonunda yapıldı.1 Nisan yatılı Bölge Ortaokulu beden eğitimi öğretmeni Alper Tekalp, okul müdürü Adem Yüce, öğrencilerimizden sporcu olarak Sude Durak,Ahsen Nedime Ünaldı,Zehra Aydınlı,Melisa Özkul,Hümeyra Güven,Fatma Karadağ,Halime Azra Günal katılmıştır.

Sude Durak 1.,Ahsen Nedime Ünaldı 1., Zehra Aydınlı 2.,Melisa Özkul 2. , Hümeyra Güven 3., Fatma Karadağ 3., Halime Azra Günal 3. olmuştur. Ayrıca 11 toplam puan eşitliği ile üç okul birden il birinciliği  paylaşmıştır.

Ara

Sınıflara göre 1.dönem 2.sınav tarihleri aşağıdaki gibidir.

Bu yıl okulumuzda bir gelenek haline gelen "Adana Kültür Yolu Gezisi"ne  deneme sınavında başarı gösteren öğrencilerimizle beraber gittik.Adana Kültür Yolu gezimizde rotamız Merkez park ile başladı. Sabancı Merkez Camisini ziyaret ile devam eden gezimizde sonraki durağımız Adana Sinema Müzesi ve Atatürk Evi oldu.Daha sonra Taşköprü'yü ziyaret ettik ve Adana Ulu Camii'de simit-ayran molası verdik.Büyüksaati ve  çarşıyı ziyaretimizden sonra Adana Müzesine gittik ve büyüleyici tarihi eserler arasında geçmişe yolculuk yaptık.Gezimizi noktaladık ve okulumuza döndük.Gezi boyunca ulaşımımızı ücretsiz olarak sağlayan Karaisalı Belediyesi'ne teşekkür ederiz.

Kas

Okulumuzda sınıflar arası voleybol turnuvası final müsabakası 10 Kasım 2023 Cuma günü yapıldı. 8-a sınıfı 8b sınıfını 2-0 yenerek şampiyon oldu.